Wednesday, May 5, 2010

BILIK ZAMAN BUJANG...ADA BINTANG2...

Sesi kembali ke bilik zaman bujang...seminggu sebulan ni..aku kembali tido kat umah mak aku mr hafiz tak de kerja di luar kawasan liputan... boleh aja kalau aku nk ddk rumah aku kat langkap tu... sejak seminggu sebulan ni ada rasa sikittt takut...ermm tak tahu kenapa...so apa lagi lepas kerja ambik budak2 terus blk umah mak...pagi kul 7 bertolak bersama budak2 ke tempat kerja...mula2 hantar depa g umah pengasuh...pastu terus g opis..masa mengalutkan diri di pagi hari adalah selama satu jam sahaja... tak laa lama kan...


entry kali nk hanya nk cerita pasal bilik aku zaman bujang dulu...meh laa tgh...designer yg tak berpengalaman ni...menyibukkan diri ms sekolah2 dulu dengan menyonteng dinding dengan tempekkan bintang2 keemasan tu ahaksss.. kelakar pun ada.. ni kerja aku dgn adik aku laa si intan...dan hasil nya seperti di bawah...


dan kini aku blk bawak anak2 aku msk bilik ni...si kakak siap tanya lagi... """ ibu asal ada bintang2 ni tak lawaaa laa..."""wakakakaka dulu kecik2 tak reti nk komplain..la ni mulut..cam muraii....


apa pun korang tgk aja laa yer bilik yg ala2 budak budik ni... heheh memang dihasilkan oleh budak2 pun...10....ke 15 thn dulu hehhe layannnnnnnnnnnnnnnn





ni laa dia bilik aku dulu2...



kelengkapan yg harus di angkutttt apabila aku blk kerumah mak aku...letih laa angkut2 ..




ni antara yg lainnyaaa.....

ada lagii simpan dalam almariii




ini laa bintang2 yg aku buat....dan hasilnya sampai hari ni msh lagi segar kan....heheh

1 comment:

AiNeRzA said...

Selamat hari ibu jua~~

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..