Thursday, February 23, 2012

SALAM SEMUA~~

sahabat2 ku..

lama betul rasanya tak berblog nih.. hr ini rasa sgt2 rindu pada rumah sesawang ku ini.. nk kata sibuk jgk xde makna sgtt laa..malas lebih tu rasanya..hihih apa pun alhamdulillah hari 23 feb 2012 saya masih lagi di beri nafaz untuk menjalankan kehidupan seperti biasa oleh Nya.. syukur.. tahun 2011 memang ku kunci kuat2 blog ni pakai mangga besar.. simpan kunci dalam peti besi.. hihhi..jadi di tahun baru ni ku ingin membuka semula.. dgn harapan kisah semua di dalam blog ini boleh menjadi tatapan suami anak qiqaqe dan keluarga2 ku tika aku tiada lg di dunia ini.. sebagai kenangan coretan dari hati ku.... :)

ok ini aja kot.. untuk permulaan 2012.. nnt kita cuci mata ok... ku upload pic2 istimewa untuk yg sudi bertandang...

daaa

2 comments:

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

welcome back mak darezzzz...

I want to lose weight said...

hamboih.. baru muncul..
Dah hampir aku nak delete blog ni dari blog list aku.. igtkan dah katup terus :)

selamat berblogging semula :)

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..