Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 27, 2009

ingat nk sambutt besday kakak hari isnin lepas..tp....






..ingat nak sambut besday qaseh..25 mei isnin lepas..ermm tp lain lak jd nyer..adani demam pulak hr ahadnyer..hr ahad dok rengek aje...hr isnin demam dia menjadi2..panass sgt..risau laa aku bab anak demam ni...dah laa panass..duk menangis memanjang..aku takut nnt lain lak jd nyer..bila lap2 badan ngan air...mulaa laa menjerit..cek suhu badan dekat 40'C..errr...tak g klinik pun..bg makan sirup demam yg klinik bg ms cucuk bulan lepas..sumbat yg tu aje laa..pastu aku call kawan aku yg doktor tu..dia suh letak anak aku bawah aircon..huhu..terus dia tidor...nyenyak...mungkin panas sgt kot..lepas tu..suhu badan dah turun...mujur cuti isnin dan selasa dapat laa jg adani sampai sembuh...



No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..