Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

MENU untuk..BESDAY QaseH ImaNI..2 Year...

..alhamdulillah..21 mei 2009 yang lalu..anak sulung ku sudah mencapai usia..2 tahun...setakat ni banyak perubahan berlaku pada dia..semalam aje dia demam..mujur tak meragam..dan tak merengek...mungkin dia tahu..dia kena pandai bawak diri..sebab dok usha..ibu dia asyik dok kelebekk adik danyy aje..kadang2 kesian gak tp..tak pe la..akan ibu usaha tuk tidak guriskan perasaan mu...

...Insyallah 25 mei 2009 ni..hari isnin aku cuti ingat nk sambut besday QI...buat sebelah malam..sebab semua yg aku jemput free time tu aje...ni laa first time aku bt majlis ni..tp..bukan panggil sapa pun..just tuk famly ibu dan ayah aje...

ni punn jenuh pujuk ayah dia....laki aku tak bg sungguh sambut besday ni...bayangkanlaaaa besday aku tak pernah aku sambut dgn dia huhu..sedih gak ni...last...dia izinkan jugak..

Aku jemput mak ayah...aku..mertua..dan kakak ipar ku..kak.chik dan suami..kak long aku..k.ngan aku...dan tak lupa...pengasuh yang terbaik tukkk ke-dua anak ku QIQA...MAK MAH...dan keluarga...

Menu nnt....

**** ingat nk bt nasi minyak..atau tomato
...........................lauk......
rendang aYam..........
...kurma daging...
dan jelatah....(acar timun dan nenas..)
pastu...tak lupa laaa kek tiramitsu..kegemaran QI...
ais krim....tuk anak2 sedara ku....
puding batik...pastu....goreng laa kentang goreng skit..sebab ayah aku suka..hehe
lepas tu...buat jus apple...(baik tuk kesihatan....)...tropicana twisterr aje..wakakaka..
..tu aje laa kot....nnt dah selesai 25hb nnt aku upload pic dalam ni....

harap2..semua..berjalan dgn lancar....
****hadiah tuk QI...hentah laa tak terfikir lagi nk bagi apa???

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..