Monday, January 11, 2010

HARI-HARI DI TAHUN BARU

lamanya tak menghapdet blog ni...org lagi msk thn baru lagi bersemangat tp aku... jd malas laa pulak..bahan nk cerita ada.. malas nk msk gambar dgn reka ayat... tp hari mood ada baik skit so boleh laa kita mulakan hari-hari baru di tahun baru ini dgn ucapan....

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT TAHUN BARU....

alhamdulillah masih lagi bernyawa aku pada hari ini..syukur..begitu jugak dgn suami dana anak2 aku..semua nya sihat2 belaka... suka gembira yg lalu akan aku bawa ke thn ini..dan duka hampa akan ku tinggal kan ia...kata org usah di kenang perkara lalu..ewahh...

biasa kawan2 azam baru memang ada...ada yg sama dgn thun2 lepas dan ada yg baru.. yg sama ialah pertama : nk kuruskan badan heheh..(tp tak pernah menjadi) harap2 thn ni jadi laa azam tu... kedua : beli rumah send...(tp msh belum cukup-cukup duitnya) harap thn ni tercapai laa... dan azam baru ialah... pertama : nak tambah satu lagi ahli keluarga... kalau ada rezeki... bak kata laki aku alang2 dah gemuk mengandung aja laa nnt senang lps anak msk 3... br diet...sabo aja aku.... ke dua : tak nak boros dah.. beli2 online jgn selalu....sekali sekala tak pe...ibarat setahun 3 kali beli tak pe laa (heheh)... ke tiga : kalau tercapai nk bukak niaga send.. tak nk makan gaji dah..tp tak tau laa tercapai atau tak...usaha aja laa..

rasanya itu aja laa kot... tak de dah tp kalau ada boleh taruk lagi...


apa yg menyedihkan aku..di saat masuk thun baru????......

pertama : aku dah masuk 30 tahun... rasa sedih sebab dah tinggal zaman 20an... segala kenangan akan aku ingat sampai bila2...

ke Dua : berat aku tak turun2... ada laa turun tp sikit sgt... aku tak salahkan puncanya sbb mengandung tp aku salah kan diri aku yg suka makan heheh...

ke tiga : ada bt rasa mak dan ayah aku kecik hati... sebab ANAK-ANAK aku.. diaorg nk jg si kakak tp aku tak izinkan... so depa kecik hati... dgn aku... bila mana ibu dan ayah ada rasa kecik hati pada anaknya itu....aku dapat rasakan hidup aku ni terus jadi kucar kacir.. tak tentu arah... lepas tu aku dan suami ku betul2 minta maaf....pada mak dana ayah aku dan terangkan kenapa kami tak bagi diorg bela QIQI...weii korang sapa yg tak sayang anak... walaupun mak send yg jaga,...aku tak boleh laa berpisah dgn anak2 aku...

Ke empat : suami ku msh lagi dgn sikap dia yg tak pernah tahu akan hari jadi ku bila..... sedih2

ke lima : jual kereta savvy aku wnu 9660...


perkaara yg mengembirakan aku di thn 2009 :

pertama : thn baru 2009 dapat anak baru 6 feb 2009 qareena adani...

ke dua : dapat jalan2 ke sarawak... sgt2 gumbira....

ke tiga : ramai org bayar hutang..hahaha best2 ..

ke empat :...banyak laa korang tak yah cerita laa cukup laa mn yg ada kat atas tu ye...


harap thn ni tak de laa saat yg sedih2 lagi yg berlaku ada tu mesti ada tp jgn laa yg sedih teruk kan... moga semuanya yg baik2 belaka..amin...

ok laa setakat ini dahulu.... ye layannnnnn


No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..