Thursday, December 17, 2009

PENAT YANG TERAMAT





Ni dia penangan..zoooo..taiping..penat yg teramat sgt anak2 aku ni....sampaikan terlentang tidor tak sadar diri..dr naik kereta api lagi..akhirnya..ibu dan ayah ajer yg tgk binatang2 tu anak2 semua tido...huhu... tak pe laa ibu layan sorang laaa gajah buaya semua tu.... korang tido ajer laa...
kepenatan yg terlampau sampaikan dah sampai kereta pun dah msk kereta...kereta dah jalan dah sampai hotelll dah masuk bilik pun ni 2 org budak belumm sedarkan diri...alahaiiii siannyer anak ibu ni..heheh

so sapa2 anak yg susah nk tido boleh laa bawak jalan2 g zoo taiping..hehe
lepas ni nk jalan ke mana laa agaknyer yer..

1 comment:

Azlina Ibu Alisha said...

penat jugak Ibu AQ tgk..hihi..
penat2 pon bulu mata QA tetap lentik & mantop...canteeekkk

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..