Thursday, December 17, 2009

SEDIH..SEDIH...ISTERI BARU SUAMI KU

muka yang puasss hatiiii.....sebab dapat motor idaman...

Al-kisah gerangan yang degillll lagi..ketegaq (cakap org utara)...kisah kali ni... aku paparkan kisah suami ku lagi..yg hujung2 tahun ini amat membahagiakan dia..sebab dia dah dpaat apa yg dia nk dan idamkan....tuu yg kat bawah tu yg dia nk sgt.... larang laa seribu kali pun dia tetap nkkkk.. aku larang bukanya apa..semuanya tuk diri dia jugak...sejak si savy aku dah jual ,..si optima tuuu dah jadi milik aku laa sepenuhnya,...hairan bin ajaib laa jugakkk kenapa laa tak bg aku beli kereta baru...dan suka hatinya bg kereta dia akt aku... bila tanya dia kata tak paa laaa abg bawak lori ajer kalau nk g mana2.. fikir2 aku cakap ok laaa..tak pe laa..kalau mcm tu..nnt jgn sibuk2 pulak org tgh kerja mintak nk guna kereta..pastu blk lambat..aku kena tunggu kat opis sampai malam...dia kata okkk tak kacau aku...ermmmm last2..korang dia ajak aku g putrajaya...ermmm apa kenya lagi.... dia kata tuuu motor baru abg..eeeeii biar betikkk suami ku ini....lepas menasihati dia sebelum dia sign perjanjian..dia tetap berkeras..dia kata abg dah bayar rm8k..so tak boleh nk bt aper....hermmm aku sedih laa korang... bukanya apa kalau dah ada motor cam gini..dah tentu nk pandu laju2 kan... takkan nk bwk slow..betul tak...hentah laaa kita doakan laa semoga tiada apa2 perkara yg berlaakuu pada suami ku...
TAPI KAN ORANG...
dalam hati ni dok cakap sorang2...suami ku ni dah ader awekkk baru ke..ishhh jgn bt pasalll tau....ye laa mn tau aku sibuk ngan anak2 dia sibukk dok bongcengkan awekksss lain huhu..jgn abg..jgn.....kalau dia dapat tau..nayyaaa ajerr... ku kerja kan hehe..mintak simpang yer...
dalam dok ada motor baru ni..dia dok ajak aku naikkk hehe g tgk wayang ke kita jalan2 ipohh..tp aku yg takk nakk lerr bukannya aper..rasa mcm malu ajer...dah laa anak dah dua....peh tu...gemukk pulakk tu..huhu tunggu laa aku kuruskan badan dulu..huhu....bilakah agaknya....hentah laaaa layannn ajer lerrrr







ishhh tak kosaaa laa aku nk menonggekkk kat belakanggg


1 comment:

Adam Nuha said...

suami saya pun minat gilerr kat moto ni.....tgh dok kumpul duit...hari2 sebut pasal moto...naik bosan bagi kita yg x berminat ni....apa2 pun layan jer laaaa

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..