Tuesday, December 1, 2009

HARI berhura..hureeee...

al-kisah hari ahad yg sungguh membosan kan...sudah menyambut raya haji dirumah mertua pada hari khamis jumaat dan sabtu..pagi2 lagi aku dah cauu blk langkap...malehh ddk lama2...ddk rumah sendiri lagiii bebass beb...hari sabtu..kul 12 g makan kenduri kat tanjung keramat..rumah kawan sekolah dulu2..adik dia kawin....
peh tu petang...rasa laporr semulaaa ajk suami g makan KFC cawangan baru di langkap ni....(tak sangka pekan kecik cam g ni ader KFC...) tp laki ku tak nk dia kata...malehh sebab...kfc tu br di lancarkan hari ni so org punya ramai berduyun2..dia kata maluuu ajer org langkap tak pernah jumpa KFC...apa laaa laki ku ni.mau makan pun maluuu..al - payahh betull la....so ptg tu..menu dia cucur udang cicah sos..
malam tgk sehati berdansa...
kemudiannn tidoo..
esok tak masak lagi...
ada kendurii...
dan kemudiannn habis boring dah ni... terusss ajak suami aku g tesco kampar..saja2 cuci mata...makan anginn tak beli apa pun tak pe jusss bawak anak2 dan diri ku yg keborinngan ni berjalan2...kul 5..kami g...sampai ajer terus bawak anak2 aku g main kat tempat ni..bayar rm3 4 beranak ni teruss masukk..
ayah tgk kakak yg lepas hentah kemana..aku biasalaa jaga si ketot ni..nk merangkak..laju nk joinnn budak2 besar..latih aku bukannya apa..letih mengejarr dia kesana sini..takut budak2 tu..langgar dia ajerr dah laa halussss..
lama gak laa.. lepak situ dkt 2 jamm peh tu maghribb kami blkk laa ke langkap..tak lupa menjamu selera di medan makan kampar...nasikk gorenggg ikan rebusssssssss sedapp gilerr siotttt...
ayah memantau kakak yg lesap hentah ke mana..

adik ni suka goyang2...tgk dah tak elok dah pic kita berdua..
semenjak dah nk masuk 10bulan ni..dia tak suka nk ambik gambarr...

muka adik yg sibukk nk main...


memang berkenan betul dia ngan bolaaa merah tu..



muka budak gatai gusi..lagi dua batang gg mau tumbuh di atas..sudah jadi 4 batang di atas 2 batang di bawahhh

biarlah sekali pun bola kuning yg datang bergolek2..kau merah tetap jd pilihan ku..

mengapa merahhh yee..sebab warna dia mengancamm kot ..

nak naik kuda pun nk bawak bolaaa merahhhh


hanya memandang bolaaa kuning..tak de hati nk ambikkk


4 comments:

Azlina Ibu Alisha said...

peeeewwwiiittt...
comel & ayu nyer QA dgn gown munge2 itu..
rsnyer QA dh gain weight skit kan..
domel2 nnt ibu alisha kiss yer..

I want to lose weight said...

WEi.. ko pun dah pekena nasi goreng ikan rebus ek..

Laki aku dah ketagih..

Hari-hari cakap pasal kelazatannya..

Wat aku geram je

QIQA said...

hahaha memang sedappp gilerr..sehingga menjilatt pinggan hehe..

QIQA said...

ina berat adani sama ajer naik sikittt ciputt ajer.. boleh laa dari tak naik hehe..

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..