Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 17, 2009

BERCUTI ADA SEBAB

Kisah kali ni....ialah..percutian di taiping..yang bersebab...hehe...(dalam hati tu..syokknya dapat jalan2)... kalau tak silap 6 DIS lepas laa kami sekeluarga pergi..siap dgn mertua dgn bibik kami angkut... sebab nya kami ke majlis berendoi..dan cukur jamboll anak sedara laki aku..irfan darwish..baby ni dah 3 bulan...dah...lambat buat sebab dia ada masalah kat kepala...(kena bedah dah dua kali..sian sebab dalam kepala ada air....)sedih tgk penderitaan dia..


ok majlis bermula..9.30 pagi..dari tk intan kami bertolak dr rumah mertua aku jam 7 pagi..seawalnya laa tp sampai taiping jam 11 pagii punya laa lama.. sebab nya berhenti banyak tempat...mertua aku ni muntah2..tak biasa jalan jauh..kalau ikutkan dia malas nk ikut..tp di sebab kan besan dia dok ajak dan sudah di jadikan cerita ni adalah cucu pertama dia hasil dari anak perempuan tunggal dia.,.(hermm betul ke ayat ku ini..) so dia pergi laaa... lagi pun penantian kakak ipar aku tuk dapat baby ni lama tau..5 thun rasanya..baru laa dapat..syukur... setibanya kami kat kg boyan.. mak aku ni tak lalu dah nk ddk..sembang2 dia terus mak bilik dan berehat...tidor2.. laa org tua laa katakan hehe..so aku aper ke lagi.... melayan anak dara no 2 ni laa asyik nk naik tangga...yg ciput tu..mcm laa dah pandai...jenuh jugak laaa..nasib ada bibik..boleh tolong tgkkan..sebab aku nk tgk si kakak nyer lagi dah lari ke sana sini.... si ayah pulak hentah laa hilang ke mana....


lepas kenduri ni..kami tak blk tk intan teruss kami tidur di taiping cadangnya esok nk bawak anak2 g bukit merah lake town..yahoooo kakak kata..syokkk nyerr... sebelum check in hotel aku singgah MRSM taiping dulu tgk adik kesayangan aku ni...tanya kabar SPM dia mcm mn...lepas tu dah dekat tu kami terusssg ZOO taiping.. cadang nk g malam..tp bila fikir2 mata budak2 ni kadang gelap ni bukan nampak sgt minatangnyer...so pegi siang laa.....ermmm lepas tu sampai hotel kul 6 petang.. mandi2 teruk terlentang anak beranak tidooo penatttt..heheh..mak mertua ngan bibik cam biasa laa tido blk sebelahh hehehe....malam tu jalan bandar taiping..esok nya cadanga yg nk g bukit merah tak jd sebab..dah bagun kul 9..kalau g pun alang2 sebab kul 12 nk check out..nk ambik mak lagi..last adik aku cadangkan mandi air terjun kat bukittt laruttt huuu besttt..bestt sgt...pic tak de laa sebab tak de sapa nk snap...ok laaa jom laa jalan2 tgk pic semasa majlis tu berlangsunggg....layannnnnnzzzz....

baby tua yg naik buaian baby muda...pastu nangisss....apa laa adani ni

waaaa si adik ni...tempat luass apa lagiiii nak merayau ajer...tu bola merah tak ada..tutup botol warna merah pun jadi laaa...

nak naik tangga pun tak lupa dgn tutup botol merah tu..hehehe

rambut mu dah mula nk keringting...jgn jd rambut hakim udah lerrr

ni laa mertua aku...rambut pun dah..kelam kabut..sebab dok tido baring ajer..tak sihat...


ni laa satu2nya kakak ipar aku..hehe dan aku ada 7 org abg ipar,,,,heheh



bibik pun sempat lagi nk bercukur jambul irfannn


kakak ipar aku dan birasss akuuu abg sepoii


kalau kat tempat mak aku laa tak de laa pulak taruk bedakkk bagai ni .lain tempat lain caranya..



masa sesi marhabann



ni bibik tin..tp aku panggil k.tin ajer..malas nk bibik2...umur dia 32 thn..anak2 aku pun aku malas nk biasakan panggil bibikk aku suh depa panggil makcik..tak suka laa..


eehhhh mana gambar aku ni....





No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..