Thursday, December 17, 2009

SELAMAT DATANG KE ZOO TAIPING

ni seladang tak nampak kan bt nampak ajer laa ye

ni punggung gajah

ibu..kakak dan adikk dah serabutt bagai dahhh letih laa sgt..beratur tunggu keretapi punya pasall saborr ajer laa

tgh penat ni... rasa nk mengamuk ajer..tunggu binatang tu..sampai....nk kluar dah tak boleh dah kena blok..so tunggu ajer laa..nasib baik budak selomoih tu tak meragammm


ni haa binatangnya....ada tp tak jalan2 lagiii seksa2...


bilaa turn aku niii
patut nya keutamaan di berikan kepada..org tua..ibu mengandung dan ibu yg dukung anak huahuahua...



muka tension...kottt tak tau laa aku apa perasaan dia..



adik yg keletihann

ini gajah ye anak2


ni badak sumbu....badak yg dalam kandang tu tau..yg..pakai baju hitam tu org ye..sila abaikan sebab dia bukan ahli rombingan kami... malas laa pulak aku nk editt...




zirafah ni....ada sapa2 tak tahu...


minta maap laa yer..ambik gambar jauh...nk zoom lakk...takat tu ajer yg boleh...al maklum laa camera murah...
ni pun sama badak...yg warna merah tu abaikan ye...


alaa gambar apa laa yg aku ambik ni... ni badak air...


layan ajer laa ye..hehe

jam waktu ni rasanya pukul 4.30 petang.tgk panas ni...lepas kenduri singah hantar makanan kat adik aku pastu..teruss g zoo..dgn harapan org tak ramai..tp harapan merosot...org ramai giler2...rupanya msh ramai yg xkenal lagi rupa muka binatang yer...huhu...suami aku laak tension...aku yg kena marah.. dia kata dah tua pun nk dtg sini..aku bukannya apa korang.. aku nk bagi otak anak2 aku ni terbuka sikit..ajar depa pasal binatang betul tak.. tgk2 gamabr dalam buku ajer tak cukup kan... tu laa ayah2 bapak2 ni tak fahammm masalah ibu2 mak2 mummy ni...siapa setuju,....

1 comment:

ieja said...

setuju sgt..ieja pun ada plan nk bawa dania pi zoo..nk kenalkan dia ngan binatang2 ni..asyik tengok dalam buku jer.....

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..