Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

KALI PERTAMA UNTUK TAHUN 2011...

Alhamdulillah umur aku masih panjang.. untuk pertama kalinya dalam thn 2011 (yerk ker ni post yg pertama kali...) gasak aja la... berjaya jgk aku membuka blog ini.. dengan harapan.. lepas nih jgn malas2.. bercerita dan berceritun.. kisah kehidupan yg ala2 syok sendiri nih.. bukannya apa..harapan semua yg tercatat di dalam blog ini boleh anak2 aku nnt baca bila depa dah besar nnt..


Syukur alhamdulillah kawan2 anak hamba sudah masuk 3 orang.. beranak bulan 3 (mac lepas) kali nih pun sama tuk kali yg ke 3 nya ianya adalah seorang bayi perempuan seberat 3.10kg.. tak laa berat sgt.. sedang2 aja.. k. nani lagi berat 3.5kg hehe... kali ni Baby ni aku yg letak namanya.. memandang kan dulu2 perjanjian suami aku akan letak anam anak perempuan dan aku akan letak nama anak lelaki...tp..dah 3 kali beranak tak de jgk rezeki lelaki.. aku pun... dah kepingin nk bubuh nama anak.. so my sweetbaby cakap..ok bebehhh jalan daaa u bubuh laa nama.. hehe dgn rasminya.. aku letak QAIRA ELANI.. (QE)... 6thn kawin dah ada 3org anak (QIQAQE)...berat tanggungjawab lepas nih.. sooooo next akan di bincangkan insyallah 4 ke 5 thn lagi... bagi semua nya besar2 duluuuu.. sebb sudah pening kepala haru biru... mengisahkan 3 org anak dara nih.. AKU BOLEH JADII GILAA kalau tak timing betul2 budak2 nih...

so...layan laaa yer pic baby baru... kita nk buang sawang bagai nih...aikk sarang burung pun ader ni hah heheh....ahaksss...





QAIRA 2 HARI..


QASEH DAN QAIRAA


QAREENA ADANI + QAIRA ELANI + QASEH IMANI..


QAIRA 2 BULAN

QAIRA 3 BULAN.. BEDUNG LAGIKK... qaira : i suka xsuka bedung2 cam gini..panass tp ibu nih.. tak faham perasaan ku.. hahaha perasaan laa sgt.. kalau tak bedungg kerja bangunnn aja letih ibu nak oiii


No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..