Saturday, August 29, 2009

MOREY AKIKAH QAREENA ADANI




Masa dulu lepas bersalin lepas aje 30 hari aku nk aje bt kenduri berendoi..tuk adani.. tp mcm biasa laa suami ku.. tak setuju.. kalau dgn dia semua tak buleh kadang geram jugak aku.. bukannya apa..sebagai ibu yang melahirkan teringin bebenorr laa sesangat nk berendoi2 anak2 ni.. tp apa kan daya terpaksa aku mengikut perintah suami yg tidak mengizin kan ianya berlangsung..alasann nya ia nya tidak di tuntut...
dan kini tiba ramadhan.. bulan yg mulia.. suami ku kata boleh la kita bt kenduri akikah QA.. lagi pun bulan posa ini memberi makan org puasa besar pahalanya kan.. aku pun setuju laa.. dan mulut jahat ku ni cakap lagi..tak de laa berendoi ye... suaki ku kata...tak habis2 berendoiii...nyerr..sadisss aku...tak pe laa nnt mlm ku tempek gambar lauk pauknyerr yer...hehe...

3 comments:

Afna Zakaria said...

berendoi?
ku sama seperti suamimu...bukan dituntut...

:)

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

alaaaa.. tak merasa la qareena naik buai cantik2.. hehehhehee... sori ye mr papa...

ct said...

kami pn ingat nk buat jgk brendoi...
tapi tgu dpt ank pompuan la
tungguuuuu....

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..