Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 17, 2009

BEST..BEST

Alhamdulillah hari raya tahun ni adalah hari raya yang ke kali ke 4 aku dan suami ku mr hafiz sambut bersama2..dan hari raya buat kali ke 3 aku sambut dengan anak sulong ku QASEH IMANI (QI)..yang lebih bermakna lagi tahun ni ada org baru menyambut hari raya bersama kami.. buat kali pertamanya iaitu anak bongsu kesayangan ibu ayah iaitu QAREENA ADANI...(QA).. Alhamdulillah tunggu 3...4 thn lagi baru sambut dengan org baru...yg ke 3 pulak hahaha...letihh oiiii..



cam biasa laa kami beraya ikut turn..dannnn kali ni turn rumah mak aku..tu yg syokkk tu..jumaat petang lepas kerja teruss balik laa... rumah mak aku bukan jauh pun 10km dari rumah aku aje hahaha...tak best langsung kan hehe.. malam tu ingat nk g ngan kakak2 aku ngan adik2 aku shoping raya tuk kali yg terakhirnya kat dataran menara jam condong.. mesti best meronda adik beradik ni.heheh...peh tu sabtu compeM laa sibukkk memasak..aku pun tak tau menu apa mak aku tahun ni...

peh tu raya ke dua baru blk rumah mertua aku kat tk intan tak juah jugak dari rumah mak aku dalam 20km aje...memang tak best..dekat2 aje.,..org2 kata kentut pun bau...huhu... dan aku bersyukur laa dalam 4 kali kami beraya bersama belum ada lagi persengketaan nk balik raya rumah mana dulu..heheh..tu yg best tu..




tapi kan kawan2..yg tak best nyer ayah budak2 berdua ni..bukan nk beli baju raya...selalu cam gitu..dia kata apa..ala pakai aja baju apa yg ada..huhu..nk sedondon mcm mn..tiap kali nk raya persengkataan baju raya laa salalu berlaku..aku tak tahu laa kenapa aku dapat suami yg pelikk cam ni..pelikkk bin ajaib..satu pun dia tak nk beli...hentah laa hanya dia yg tahu...




tak pe laa, apa pun yg terjadi... raya ke 3 aku blk rumah aku laa kat langkap... sebab jiran2 aku kat taman pertama ni semua nya ketegori makcik2..yg dah ada cucu2 ni..kiranya..depa semua beraya kat rumah depa laaa..sebab anak2 semua balik..maknanya..kena laa ddk rumah send kot2 laa depa nk beraya ke rumah aku.. kot2 laa hehe..dan dah semestinya aku akan beraya di rumah mereka..heheh....




satu lagi korang kalau nk tahu...4 kali kami menyambut raya..dan 4 kali juga laa kami beraya di rumah baru..heheh sebab nya setahun sekali aku mesti pindah rumah...dan ni rumah, baru aku pindah buat kali yg ke 4... amacam hebattt tak...aku pun tak tahu kenapa..selalu2 pindah ni..memang laa penat...sgt.. tp nk bt cam mn masuk aje rumah mesti ada aje yg tak rasi nyer...tak anak aku..aku..tak aku laki aku..tahun depan pun rasnaya pindah jugak kot.... sebab rumah sekarang ddk nk cam ada sesuatuuu aje huhu eerrkk serammmm laa..




hehehe... ok laa kekawan.. apa pun nnt pic2 hari raya hakan aku hapload kan lepas raya laa... selamat bercuti laa tuk laptop dan tenet ni..tuk 5 atau 6 hari ni...umah mak aku mn ada tenet2 ni..




dan tak lupa kawan2... yg mana yg beli kad raya dari aku tu ku ucap terima kasih banyak2 dan harap berpuass hati...




kepada semua kawan blog yg rajin masuk blog atau yg sekali sekala masuk aku ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin...




kalau yg dekat2 rumah aku atau kg aku tu jgn lupa datang laa rumah..pintu sentiasa terbuka sepanjang aidilfitri ni...






  • bt besan ku...naz hehe jgn lupa mai umah tau kalau free...bawak menantu aku tu dgn baju sedondon


  • bt twin anak aku AQ dan ibu ina..jemput datang ke tk intan nnt boleh kita g teluk batik pulak sesama..hehe


  • tuk baby shauqeena...ni org yg wajib dtg umah aunti ok...sebab umah tok seberang jalan aje dgn umah aunti ok...


  • sahabat online terhebat aku..heheh yg selalu mentenet ngan aku.. gosip2 mengata2..susah senang gembira sedihhh...yah poly...kalau tak singgah tk intan jaga hang..hehe..umah mak hang kat sg siput ajee..lalu aje tk intan ni...tak singgah saja lerrr


  • member kerja (PID) yg ddk perak...ni sudi2 kan diri datang umah aku bila aku bt open house nnt...(zalia..rehan...hafiz...ima...hadir..nina...zarina...aida..)..ok... yg ddk jauh pun leh datang..hehe


  • dan untuk semua sahabat yg baca blog ni sama ada tersurat dan tersirat... AMPUN MAAF KU POHON ANDAI ADA KATA2 KOMEN YG ADA MENYAKITI HATI DAN PERASAAN U ALL SEMUA OK..SELAMAT HARI RAYA..AIDILFITRI...DAN SELAMAT BERGUMBIRA...


WASALAM

4 comments:

Ibu_Mysara & Misyaree said...

heheeh..nanti syauqeena datang yer auntie...dah banyak kali plan tak jadi2..memandangkan rya ke3 baru ada kt langkap, lepas2 tu la kitorang singgah sbb raya ke3 ada kat kedah lagi ye..hehehe..anyway salam aidilfitri auntie QIQA...

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

selamat ari raya laling.. buah hati rikazz tak ikut blk raye ker....:P

Mummy_Sofea said...

selamat hari raya..

Tentang Buku said...

selamat berhari raya..
huhh..umah mak dgn mertua dekat2 je...tak adventure la...

hahaha

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..