Thursday, September 17, 2009

SELALU KENA KAT AKU...

hii kawan..td aku balik kejap rumah..besa laa solat zohor.. lepas tu aku ddk kejap lepak bersama bantal busuk anak2 ku..(rindu) hehe..tiba2 aku dengar ada org bagi salamm... suara perempuan.. aku pun bukak pintu grill mata dok pandang kat..pagar laa..tp tak de org...last masa nk tutup balik pintu perempuan tu cakap...kat sini makcik dik...uuuuuuuuuuuuuuuuu semangat terkejuttt beruukk aku.. mcm nk jatuh aje jantung ni..yg hairanya pintu oagar tak terbukak pun..(dalam hati kata makcik ni tutup blk kot pagarnya...
peh tu..makcik tu kata.. nk beli kerepek dik..makcik juall 6 rm10...beli laa letih dah makcik berjalan... sedih laa pulak aku dengar...last2 aku pilih laa 6 jenis..takkan 6 makcik selalu 3 rm10 ni 6 pulak rm10...
mokcik tu kata.. makcik dah penat dah berjalan ni... biar laa situ..3..10 ke...6 ..10 ke kamu ambik aje laa janji bg makcik rm10.. (dalam hati..betul ke tak betul makcik ni..)
lepas pilih...aku nk g ambik duit makcik tu kata. nak makcik nk mintak air segelaass kering betull tekak makcik ni.. sambil gosok kaki...dgn nada sedih.. aku cakap laa makcik tk posa ke..makcik tu kata... lalu ke aku nk posa panas2 mcm ni..dgn jalan kaki bawak guni besar ni.. malas aku nk cakap apa2.. kerepek yg aku ambik td aku ltk tepi makcik tu..sebab aku nk ambik air dulu...peh tu aku datang semula ke pintu... aku tgk makcik tu tak de..
aiiii..kena lagi aku.... mana makcik ni..siap dengan kerepek2 tu tak de... (dalam hati aku....kata..td sumpah ada..mcm mn leh tak de...)...
mana perginya makcik tu ke aku yg berperasaan atau berlakon sorang2..ish...memang tak faham.. (aku yg sakit mental ke..apa ke??) masalahnya..benda2 yg kejap ada kejap tak de ni laa selalu wujud kat aku... ishh...pelik2... aku tak tahu sama ada itu org atau bukan atau aku yg perasan ada org atau..hentahh laa ...sakit kepala laa weiii...
LAYAN AJE LAAA....

2 comments:

Afna said...

Rasanya ada somethin la kat umah tu...

Azlina Ibu Alisha said...

byk tul peristiwa misteri Ibu QA..seram lak..tp pikir positif yer, jgnla pikir smpi sakit mental...hahaha

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..