Wednesday, September 30, 2009

RAYA QIQA 2009

Alhamdulillah selamat sudah aku beraya di rumah ibuku di hari pertama raya hinggalah ke raya ke 4...baru blk kerumah mertua...seronokkkk sgt..hehe layan laa gambar2 ni..tp kurang berkualiti laa....hentah kenapa laa..layannnnzzz..
HARI RAYA PERTAMA

mak ...abah..dan adik bongsu ku...
along..kakak aku..abg long dan anak sedara ku che rifa qaireen

k.ngah.. kakak no 2 ..suami abg ngan dan anak sedara ku..danial haziq..(AMIN)


aku laa k.lang dan suami ku abg lang..serta sua org puteri ku QASEH IMANI (QI) DAN QAREENA ADANI (QA)




dah dapat duit raya dari mak long..mak ngak ngan pak teh...


mak ngah famly...



berdoa selamatt...oleh tuan hj zainal
seronok kali ni..ye laa sebab dapat beraya lama kat rumah mak sendiri..kami blk dari hari jumaat sampai rabu ..wah..wah gelak besar aku... lagi pun mertua aku sepanjang puasa ddk rumah aku..bila nk raya hr tu br dia blk rumah dia
so aku pun ambik kesempatan laa tukkk beraya lama umah mak aku...pandai tak...hahah

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..