Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 30, 2009

RAYA KE DUA QIQA

RAYA KE DUA QIQA...DI PULAU PINANG KAMPUNG AYAH AKU DI TELUK KUMBAR




aireenn dua pupu QIQA



yg baby twin belakang tu sepupu qareena qaireen nama dia...



demam2 pun QA masih lagi berjalan ke penang..tp lepak umah aje laa..tak laa merayap2..


happy famly kakak no dua aku...


qaireen dok tgh bedal botol susu qaseh...


Hari raya ke dua kami di Pulau Pinang kampung ayah aku di Teluk Kumbar... kami sekeluarga pergi..5 beradik tidak ada yang terkecuali.. tu yg syokk tu bukannyer senang dapat kumpul sama2 mcm ni..selalu nya raya ke dua dok sibuk laa blk rumah mertua tp tahun ni kami adik beradik tahan suami masing dr blk rumah mertua hahah..ada baguss nya kerja aku tahun ni..tp aku tak jalan kemana pun just ddk rumah mak lang kakak ayah aku...lepak2 aje sebab si Qareena ni Demam campakk... memerap aje..alamatnya lepak atas katill aje laa

layannn laa yee






No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..