Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 18, 2009

SEMOGA BERJAYA WAHAI ADIK KU..





N3 ni ku tujukan tuk adik aku...intan zafirah zainal...atau nama panggilann dia dari kecik..baby...aku tau dia ni dok layan blog aku ni..tp tuk bulan2..terdesak bagi dia ni aku tak tau laa sama ada dia baca atau tak baca aku wish jugak laa tuk dia...

bukan besday dia..tp wish good luck tu xm SPM dia semalam.....

kalau tak silap dia cakap paper BM-BI dan sejarah semalam hari tak tau laa pulak... rasanya la...

dia agak bersedih sebab mak dan abah tak de di m'sia ni..tuk ucap semangat..pd dia sebab abah dan mak sedang menunaikan haji di mekah...so tanggungjawab ku sebagai seorang kakak ialah aku g melawat dia di sekolah nya di taiping hujung minggu...adik aku ni sekolah kat MRSM taiping.. aku bawak dia g outing...tuk kali terakhir laa dia lepaskan tension dia laa..aku bawka dia g tgk wayang cerita 2012..uuuuwaaaa bestt gilerrr hehe peh tu..jalan kat tesco taiping..kemudianya..makan nasi kandar pelita...tp kali ni aku g ngan kawan2 aku..ana dan tie..tak lupa jugak anak sulung aku qaseh pun aku bawak..adik ajer tinggal ngan pengasuh,,,..laki aku tak ikut sebab dia tak de ke medan ada kerja kat sana...ok laaa


2 baby..k.lang doakan baby berjaya dapat straight a's dalam spm ni..k.lang tau baby boleh buat... janji yang penting badan kena sihat..tak demam2 ok...

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..