Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 22, 2010

HARI ISNIN : ADA ORG NAK DAJAL AKU....

sapa laa aganya yer..kepunyan id ym ni******** saja2 aja nk dajal aku...kunun nk berkenalan lagi tak layan lagi dok kacau aku..aku layan laa jugak lepas tu sbb nk tanya dia ni sapa dan dari mn jumpa id aku dia kata ada laa..... ada laaa lagi tak tanya rasa geram aja nk tau dia tu sapa... siap tanya dah kaawin ke. aku kata dah anak dah dua dah..dia kata dia pun dah kawin anak sorang.. dah 2thn... huhu pastu aku kata laa leh laa kita berbesan... dia kata apa .... boleh laa tp jom kita berkawan seriuss... dengar cam lain macam aja ni huhuh.. malas nk di layan dia buzzz.... buzzz nya aku...dah ku buang dia dalam list ym dia muncul laa nk add jadi kawan kat facebook dan myspace...
sapa laa dia ni ye..hentah2 laki aku ke saja nk pekena kat aku bt dajai kat aku..tp mn boleh laki aku, sebb kat opis dia tak de internet..lagi satu laki aku sibuk kerja luar... mn boleh dia main2 guna tenet... geram ni hentah kawan2 sekolah aku ni saja aja nk pekena aku.. siapa..siapa,,...siapa... nk kena ni..nak kena ni....

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..