Monday, October 5, 2009

ADIK KENA TINGGAL




hari sabtu lepas baru ni aku ngajakk laki aku g menonton..kat tk intan.... nonton laa cerita apa pun..janji nonton... ok laa suami ku kata..tp adikss dan


kakak mcm mn...


heheh jawapannya adikss kena tinggal laa kat rumah pengasuhh kakak laks ikut ibu ngan ayah lerr.. masa sampai aje rumah mengasuh adik.. sedih pulak aku tgk adik.. mesti dalam hati dia cakappp ibu nk bawak aku g mana laa ni..alih2 rumah pengasuh... aku sedih bukanya apa.. sedih sebab aku suka2 g meronggeng dgn suami dan kakak..adik pulak kena tinggal cam tak adilll aje.. tp tak pe laa sekejap ajee..lagi pun bukan dekat ipoh..kat tk intan aje..2-3 jam balik semulaaa ambik adik...lepas aku serah adik pada pada pengasuhh adik nangiss laaa sebab nk ikut aku..sedih dan sayu aku.. peh tu dalam kereta kakak apa lagi hambik kesempatan laaa agaknya dah adiknya tak de..dengan cepat dan pantass dia ddk atas riba aku..sambil baring dan isapp botoll... sedih pulak aku tgk anak aku sorang ni... mcm org yg dahaga sangat kasih sayangg..cam org rindu sangat nk ddk atas riba ibu dia..pelukk aku pada kakak..aku cakap apa..best ke ddk atas ibu..sambil ibu pelukk2..kakak kata best sambill tunjukk ibujari dia tanda bestt kat aku.. peh tu kakak kata..lau lalu agi estt..api..iann dik kena gaii (kalau selalu lagi best..tp sian adik kena tinggal) sedih aku dengar dia cakapp..sebak pun ada...sebab dalam seronok ddk atas riba aku kakak yang baik ni masih lagi teringatkan adikk dia yg kena tinggal...sampai panggung aku beli tiket cerita momok tp laki aku suh beli ceirta jin notty ... sebab mengisahkan aku tak minat mawi..makanya dengan suka2 aku beli laa momok..tension aje muka laki aku..haha... cerita dia best gak hantu pun rupanya cam betull2 aje..sampai malam bila nk buat susu tuk kakak kul 2-3 pagi teringat2 laa aku kat hantu2 tu..errkk serammm..



sukanya kakak baring atas ibuu


kakak yang tersangatt baikk




happy aje ye adik kena tinggalll






3 comments:

Azlina Ibu Alisha said...

keciannyer QA kene tinggal..huhu

Afna said...

ceruk mana panggung wayang kat t.intan tu?

QIQA said...

alaaa di hujung...bandar tu..dah dekat2 kampungan cina tu..senang cakap kat medan selera cina...cari laa sampai jumpa afna..

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..