Thursday, October 22, 2009

SEKITAR KENDURI PEGI @ NAIK HAJI

Kenduri baca yassin tuk mak abah nak g haji ni berlangsung pada sabtu lepas jam 11 pagi.. Alhamdulillah semuanya selamat berlangsung dengan baik..majlis selesai jam 3 petang..semua laa sedara mara nun jauh dari tk kumbar pulau pinang pun datang tuk meraikan mak dan abah ke mekah 20 oktober lalu.... ni gambar yg sempat aku ambik..ms kenduri tu...

sepupu QIQA..
sepupu aku dari Penang


kakak yg hanya tgk dari jauh org makan ais krim..***dah kena marah dengan aku..sbb sepanjang majlis ni dia dok makan ais krim dekat 10 kali..sebab nya tak de org nk pantau dia..so sesuka hati laa g kat pokcik yg jual ais tu..mentang2 laa free..alahai anak aku...


siapa kah ini..heheh


promote adik bongsu aku..Intan Zafirah...adik aku ni tahun ni dia ambik SPM..laa ni dok belajar kat mrsm pasir salak... kali ni adik aku blk jugak kg..bawak kawan dia sorang afnan..bt kali terakhir laa nk minta restu ayah bonda..sebab nk spm kan...dia laa org paling sedih sebab mak dan abah nk g mekah... anak bongsu laa katakan..aku pun sama sedih jugak...


ni laa kawan adik aku yg dia bawak sama di majlis tu.. nan ni rajin dukung si adani ni...haaa alamatnya lega dan senang laa sikit aku sebab dah ada pengasuh baru anak2 aku,,,tq nan



kawan2 mak aku.. sementara menunggu majlis bacaan yasin bermula








sepupu adani che rifa qaireen yg comel..yg kat belakang tu mak baby ni..kakak aku along..

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..