Friday, October 23, 2009

ESOK PUNYA ACARA


Tak sampai hati nk tinggalkan dua anak dara aku tu kat pengasuh esok... ada kerja laa pulak dr jam 6.30 pagi dah nak kena bertolak ke Bota kanan...kul 7.30 nk kena ada dah kat sana... bermakna kul 6.00 pagi dah kena bersiap2 hantar anak dara ku ini ke rumah pengasuh... sedihnya ganggu depa tido... pastu dah tentu nangis bila sampai rumah pengasuh... ini laa masalahnya ibu bekerja kan..apa nk bt... tak pe petang ibu balik laa..kul 6-7 petang comfirm datang ambik QIQA..insyallah...
esok ada karnival usahawan dan kedaicom so kami ni terlibat laa bg merealisasikan program GEW (Global Enterprenueship Week)... apa ke tunggu lagi..sapa yg ddk area Bota Kanan... Bota Kiri... Parit...moh lerr datang ke Stadium Mini Bakri Rais...ye esok tau 24 Oktober 2009...dari jam 8 pagi - 5 petang..di rasmi akn oleh Menteri Besar Perak Dr. Zambery... banyak acara yg kami jalankan di booth kami... antaranya.. pertandingan :-
  • memek muka paling hudoh (menggunakan webcam)
  • Kuiz ict dan PID (pusat internet desa)
  • Kuiz matematik menggunakan kalkulator notebook
  • teka coklat dalam balang
  • cepat menaip
  • cepat makan roti dan minum air...
  • melukis menggunakan tangan kedua..
  • melukis 1 malaysia menggunakan paint
  • winlinez game
  • promosi dan jualan produk usahawan dari 4 PID
  • jualan minuman dari urusetia PID..

aterr ape ke tunggu lagi moh leerr kiter ramei2..ke stadium bakri rais bote kanan..jangan lupa ye esokkkk...

1 comment:

Afna said...

jauh sgt la..
kami blk cht jong je,
lepak2 n makan2...

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..