Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

HUJUNG MINGGU LEPASS

hujung minggu...boring ddk rumah bawak anak2 g rumah kakak aku..k.ngah..
nk harapkan si ayah bawak jalan2..tak de lerr..sibukk aja..aku laa g merayap sendiri ngan anak2 aku..tak ke mana pun..lepak2 ajaa..mandi kolam yg sebesar cipuutt tu..sampai2 terus terjun dalam yg memang sedia ada air dah dalam tuh... tak sempat nk bukak baju semua...
kakak dan amin..



adik yg tak nk ddk diam... nk berdiri ajaaaa...ddk tak nak...takut aku..karang licin jatuh..


amin ada dah 3/4 kolam..pluss anak2 aku..cupup satu kolamm

adik dah masuk...sebab kesejukkan
*** keesokkan harinya adik demam selsema ermmm..

mak ngan abah...lepak tgk cucunya


No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..