Monday, October 18, 2010

JALAN2 MELAKA...AFAMOSA RESORT, COWBOY TOWN, WORLD SAFARI..

cerita kali nih pasal holiday kami tahun 2010.. banyak tempat yg kami pegi sepanjang tahun 2010.. antaranya... kelantan- jan.. cameron- mac, johor- mei, melaka - Jun, terengganu- jun, mana lagi yer.. tu aja rasanya..tuk tahun nih setakat bulan oktober itu aja cuti2 malaysia yang sempat QIQA sekeluarga pegi.. tp kawan2..antara percutian2 yang paling syokkkk ialah tak lain tak bukan Negeri Melaka... walllahhh tersangat laa best... negeri yg bersih..penuh dgn tempat pelancongan... penuh dgn bunga2 di tepi2 jalan raya... dan segalanya indah.. bak kata 3 hari 2 malam g melaka pun tak habis jalan laa... saya bukan orang Melaka .. saya org Perak tp saya rasa bertuah kerana ada tempat2 pelancongan yang sangat2 menarik di Malaysia ini.. bukan kata tempat lain tak syokkk ohhh,, tidakk seronok tp kat melaka nih senang..sebb melaka kan kecik..so mudah untuk ke sana ke sini.. tak perlu ambik masa berjam2 tuk sampai ke sesebuah detinasi... KATA ORANG TAK RUGI LAA HABIS KAN DUIT KAT NEGERI MELAKA...jom kita layan pic sekitar di A famosa resort.. cowboy town dan safari world...
kat world safari kat bahagian pulau monyett tgh tunggu bot rakit datang... sambil2 tu posing dan tido... tak de orang kat pulau nih kami aja...alangkah bahagianyaa...dapat berasmara 4 beranak

pulau yg bersih dan cantik monyet berada di sekitar2 tempat...tp yg tolong ambikkan pic nih bukan monyet tau... autoo daaaa



ni kat A famosa resort lepas jalan2 kat.. luar kawasan resort sambil makan cendol dan laksa




ayah kat luar halau nyamukkk kami bertiga..berposing-posingan

dua kanak2 yg sangat2 happy


malam sebelum karnival di mulakan.... syookk sangat kat cowboy town..


qaseh sangat takut acara ini...adik laa org yg sgt hapy tgk api2 nih

nih artis... alaa rebica nur islam tuh.. x-girl hani mohsin...
siap masuk api dalam mulut lg hhhihih

kereta berhiaass

elephant showw



red indian show





ke esokkan nya kami ke safari world.. ermmm naik truck..dalam zoo..binatang2 di lepaskan..yg paling takut bila masuk kawasan harimau dan singaaa...

yg nih singa buatan manusia.. si qaseh dgn muka yg sangat takutt

dah habis dah... nk blk sudahh masa nih pukul 5 petang..

yeahhh dah siap berjalan2...sooo
KATAKAN YESS UNTUK BERJALAN2...
layannnnn...

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..