Tuesday, October 19, 2010

SURAU GIANT.. ~~sgt laa giant~~

hari tu g Giant kat ***** ***** masa tu tau laa diri nih belum2 solat zohor lagi.. suami kata jom solat masjid aku.. aku cakap solat kat GIANT aja la mesti ada surau... suami pun kata ok laaa jalan..sebelum aktiviti memilih2 barang dapur di mulakan .. kami mulakan dengan acara mencari2 di mana letak nya surau...
cari punya cari..punya cari ,,,,tak jumpa tanya punya tanya punya tanya... akhirnya salesgirl indon kata ibu surau Giant di bahagian atas...
ok JOM......
cakkkkkkkkkkk .... dah jumpaaaa
kakak adik dgn ayah tunggu kat luar yer ibu solat dulu..
pintu di bukak..


terenggggg....inilah wajah surau giant.. besar kannnn sungguh selesaa...
rasa aku keluasan surau ini hanya laa 5x5 kaki laa...tak pun 4x4 kaki.. tersangattt laa besar sebesar GIANT.. sian aku tgkk...surau dah bertukar menjadi bau2 stokin...lembab2 basahhh.. ye lahhhh cuba korang tgkkkk tempat ambik air sembahyangnya... mcm singki kat rumah cuma dia rendah..carpet merah tu basah korang tau tak..

sejadah satu....


telekung satuuu... tu beg tangan akuuuu...


nin haaa tempat wudhuk...
kalau yer pun laa kome orang C**A yg buat GIANT nih kome mesti tahu ini negara islam wajib ada tempat solat jgn laaa bt ia sebesar ini.. tidak ada keselesaan langsung untuk umat islam menunaikan solat dgn khusyuk dan aman..
last2 ajak suami aku g solat kat masjid...tak boleh nk teruskan sebb bau terlalu pekungggg...


1 comment:

Cik Andam Hazlina said...

teruk betul.. smpi kan pencuci lubang jamban tuk cuci tmpt wuduk.. mmg kurang ajar..

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..