Monday, October 18, 2010

KAKAK OH KAKAK..cepat besar.. nnt tak laa nakal mcm nih

video

cerita kali pasal si QASEH IMANI.. mcm biasa laa ibu kat dapur dok masak... ayah dalam bilik ngan anak2 dok lepak2... haku rasa seronok hari tu sebb ayah budak2 nih ada kat rumah boleh laa haku masak dgn aman dan damai..

" abg..dia nk masak nih bawak laa budak2 masuk bilik..kalau ddk luar nnt depa kacau dia"..

mcm biasa ayah bawak paper msk bilik sekali dgn anak2 nya..

biasa laa mr hafiz kalau dapat paper tak hingat apa dah... yg dia ingat baca paperrrr aja..anak dok main apa ker..nangis ke..masuk blk air ker..haram dia tgk.. tak larat ku nk pesann. tu pasal aku panggil paper ni setann.. sebb dia bt suami aku mengabaikan anak2 nya...

aku syok2 masak kat dapur.. tetiba terdetik kat hati.. senyap aja budak2 nih.. apa laa di buatnya.. tak kluar2 pun... dalam hati tak pe laa ayah depa ada... aku terus kan masak.. dalam hati berkata2 lagi.. ishh kena intai nih.. apa laa dibuatnya kakak adik dan ayah nih..

ermmm msuk blk aku tgk... itu dua org budak tu dok main bedakkkk di sapu kat meja cermin..lantaii... hbs laa satu bilik tu penuh bedak.. aku dah agak dah kalau ddk diam2 dalam bilik tuuu mesti ada projek yg depa bt.. apa lagi mulut aku mcm biasa laa bising kat ayah dia duluuu abg nih tak tgk ke budak2 tu main bedakkk hbs semua lantai2..meja semua bagai nih.. boleh abg baca paper tak tgk apa budak2 nih buat.. sambil2 tu dok tunjuk adik yg tgk jilat2 tangan dia yg penuh bedakk....

"mr hafiz kata- tak pe laaa nnt abg mop kann... lapkann biar laa asal kan depa diamm...

AKU MALAS NK CAKAP APA2.. KARANG KALAU CAKAP BANYAK KAMI LAKI BINI LAK GADUH... aku ambik bedak aku boh atas almari.. aku ambik hp aaku rakam perbuatan mereka adik beradikk.. korang tgk laa laki aku siap teruskan bacaan surat kabar nya itu.. ingatkan nk g ambik mop kerr kain buruk ke lap...huhuhuuh...

ADAKAH ANDA SAKIT HATI....- AKU MEMANG SAKIT HATI...

3 comments:

makcikrehan said...

hahahaha... tantek tak? tantek tak?... kakak oh kakakkk... nnt ibu hilang sbao nnt...ibu jadi hulk nnt...ekekekke

QIQA said...

banyak laa hengko punya santikkk penat aku nk mengelapp hader komerr kisahhh

I want to lose weight said...

Kalau aku.. dah dia kata BIAR..
Aku biar sungguh..
Tengok takat mana dia nak biar..

Aku ni jenis kalau berbunyi kang smpi mencarut2..

Baik diam dan BIAR...

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..