Thursday, October 14, 2010

Klinik oh Klinik..


penat menunggu..semua orang tido... keletihan bukan sebab penat bekerja tp sebab penat menunggu
klinik kesihatan LANGKAP..PERAK
aku rasa semua klinik kesihatan ibu dan anak mcm nih..kalau ada kat tempat2 lain yg ok syabas laa aku ucapkan..dah masuk kali ke 3 aku mengandung..keadaan tetap sama... misi2 doktor semua dah berubah tapi jalan kerja tetap sama.. l****T..L****B...aku datang awal 7.45 pagi..harapan boleh balik awal.. tup2 tgk2 kat depan pintu..dah ada ramai org tunggu ada laa dekat 20 orang..kul 8 pintu klinik bukak...apa lagi semua ibu..membawa perut berebut2 nk letak buku pink dalam bakull....adoi..aku pun berubut2 laa sambil tangan mendukong adani dan memimpin si qaseh...rebut punya rebut... dapat no 15..alahai..alamatnya pkul 11pagi baru selesai..mcm biasa laa..stok susu..rebina..kek apollo..roti hi-5 semua dah ada adalam beg...buat bekalan tuk budak2 tuh...
haku tak tahu apa masalah misi..dan doktor2 tu dalam bilik... ada diorang buat lama2...hati sakit...lerr rasa pagi semalam mcm nk meraung..menangisss...tension laa...alahai...
tp terpaksa laa aku LAYANNN ajaaa

1 comment:

I want to lose weight said...

Kat sini..nasib baik start tahun sudah, hari-hari klinik ibu mengandung bukak kecuali jumaat..

So, paling ramai sehari tu dalam 4-5 org je..

tapi yang hazabedahnya..
kalau kena refer jumpa doktor @ jumpa doktor pakar..

Kul 9.00 dah tgu depan bilik doktor..
Kul 10.45-11.00 kang baru dapat masuk mengadap

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..