Monday, June 15, 2009

D'HENTIAN BATU 8

QA dan cik su... jamuan perpisahan sebab ahad acu dah nk blk mrsm Taiping..

ikan apa aku pun tak pasti laa tp memang best sgt2
QI dengan wan... oder air ABC..mcm laa minum sgt...


adani boring..sebab..dia sorang aje tak makan...semua tak peduli aku..semua layan ikan udang sotong ketam..cuma ibu aje yg sentiasa jenguk2 aku..heheh bukan apa..takut nyamuk..


adani dan mak ngah..dan abg amin..tu yg kat hujung tuu...


Hari jumaat hari tu..g makan ikan bakar kat di hentian batu 8..tk intan dekat2 dah dgn hutan melintang.. k.ngah call cakap abh nk belanja makan..apa lagi...org nk belanja aku setuju aje laa hehe..rega sawit naik sikit abah kata...boleh laa buat belanja makan2..hehe..apa lagi aku hentam abah aku laa hr tu.. minum lai chi kang... oder ketam laa.. sampai abah aku kata..ni katok abah ni
heheh bila lagi dah lama tak merasa..abah belanja...sejak kawin dan kerja..jarang laa aku makan luar dgn famly abah pun jarang laa belanja kami makan.. sebab kami adik beradik yg selalu belanja mak ngan ayah makan..ye laa tukar laa pulak tanggungjawab..bila lagi kan hehe...tak de mende nk citer dah..just nk kongsi ngan korang kalau meh jalan2 kat tk intan..jalan2 kat tepi sg perak..ada restoran D'hentian batu 8..bentuk kapal lagi...singgah laa...makanan sedap...layan A..kebersihan AA.. tp..rega tu mahal sikit lorr..tak pe laa janji sedap kan layannn aje laaaa....


JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..