Thursday, June 25, 2009

MOOD MARAH

..di keheningan petang yang sgt2 panas ni...membuatkan bertambah2 laa mood marah aku pada laki aku ni.. bukan marah pasal apa... kalau time ambik anak mesti lewat.. ermm hari ni aku betul2 marah..kalau hr lain tu boleh laa di maaf kan lewat dalam 15minit..tp hr ni lewat 2jam... sapa tak sakit hati... aku ni kalau bab2 ambik anak selalu nak cepat bukan apa..kita tak nk ganggu masa pengasuh anak2 aku tu lerr.. dia nk rehat ke...nk bt kerja ke..apa ke..kalau janji pukul 5..5 laa g ambik, ni pkul 7 br nk ambik.. kesian kat anak2 aku.. dah laa adik tak berapa nk sihat... tak nk minum susu... asyik menangis aje..pengasuh call aku td...nk menangis rasa hati ni..tp malu pulak kat ana nnt...tgk aku menagiss..huhu.. nk ambik jalan kaki jauh laa pulakk..ermmmm gerammmm nyer... sakit hati.... mcm nk perang aje blk nnt... huh.. banyak2 bersabar...

1 comment:

Segalanya disini said...

kak..sabar ek?naz pun mcm kak..bab amek rikazz mmg nak cepat..kalau boleh terbang dr sekolah tu dah buat dah..sabar yer..org laki ni selalu gitulah..bagi dia takde masalah benda benda mcm ni

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..