Tuesday, June 23, 2009

SELAMAT HARI AYAH...

ibu punya air jus...ayah nyer..air laici...kasi...curi2 air ibu lerrr...
menu hari ayah... biasa2 ajee..janji bermakna...
*** kakak sibuk aje macam makan ajeerrr...


ibu dan adik rambut pacak..


ibu dan kakak...


ayah yang happy....lagi happy sebab ibu belanja..heheh

Kepada semua bapa... ku ucapkan SELAMAT HARI BAPA.... pengorbanan ayah amat2 bermakna pada kami.. ku doakan semua bapa2 yang membaca entry ni..berjaya dalam kerjaya dan keluarga dunia dan akhirat...

Sempena sambutan Hari Ayah pada hari Ahad lepas..aku dan keluarga ku berkesempatan menyambut Hari Ayah buat kali kedua untuk keluarga ku lerr.. kali kami ibu belanja ayah makan kat INDO CAFE Simpang Pulai berhampiran pinggir bandar Ipoh... pernah makan dah kat situ selesa dan sesuai tu bawak anak2... yg syoknyer sambil2..makan sambil layan tenet... tp payah jugak ada tukang menyibuk ni..si Qaseh laa sapa lagi... sibuk nk petik2 komputer tu.. alahai anak ku ni...
kami tak laa makan besar mana pun.. cuma makan chiken chop...mushroom aje...dengan jus oren dan laici..makanan nyer enak sekali tu pasal aku suka gemukkan body di INDO CAFE ni hehe... apa pun layannn aje laa pic2 di atas..sory laa pic kurang menarik..sebab ramai benorr yg menyibuk...

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..