Friday, June 5, 2009

GINI LAAA CARA QASEH JAGA ADIK...KECIK DAH PANDAI..TERHARU AKU...

video

semalam lepas kerja..aku ambik qaseh kat rumah tok dia..dua lari qaseh lepak sana..rindu aku..terasa sunyi takde dia..selalu dia laa tukang menyerepah.. dan tukang sibuk kalau adik dia nangis..lepas ambik qaseh semalam..aku mintak qaseh jaga kejap adik dany..bukan lama pun aku nk petik api..nk msk air..aku suh dia main dgn adik kejap..pandai jgk dia main..tp tak sempat aku rakam..sampai laa satu masa..mungkin adik dah boring kot...nagis laa si dany ni..aksi ni aku rakam..tp harap maap lerr gambar video amat tidak memuaskan..tp boleh laa kalau korang nk layan...nampak laa sikit2...kecik lagi dah pandai jg adik...adik nagis..pandai ambik mainan kelentong...diam laa jugak beberapa saat adik dia..pastu nangis balik..aku pun ckp laa...bagi tetek..dgn rasa tanggungjawabnyer..qaseh pun...tarik kepala adik dia..kebadan dia..kunun nk bg tetek..tp..lupa nk selak baju..wakakaka kelakar laa..pastu terus dia selak baju dia..tp...tak leh nk tarik lak pulak....sebab adik tido atas peha qaseh..so tak leh laa tarik...then sampai situ aje laa vidoe nyer...sebab adik dah nangis teruk dah heheh.. kekadang sedih jgk tgk qaseh...sebab dah pandai bawak diri.. kadang2 aku rindu dgn cara duduk dgn aku tido..baring sebelah..sebabnyer sekarang dia dah mula jauhkan diri dari aku...tak tau kenapa..mungkin dia nk bagi ruang pada adik dia kot...sebak juga kadang2...sebab tak dapat nk bg perhatian yg baik pada dia...PADA KAKAK MAAFKAN IBU ANDAI ADA PERBUATAN CARA IBU BUAT KAKAK RASA TERGURIS DAN KECIL HATI...

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..