Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 8, 2009

QIQA DAN BABY WALKER..NYER












baby walker ni qaseh punya..yg biru tu..tuk rumah aku laa yg merah tu aku buh kat umah pengasuh dia..kini..adik dia dah boleh pakai dah..kini..just ddk aje laaa...pandu lalu tak laa pandai lagi..senang ltk dalam tu...aku nk bt kerja..masak...sapu mop...adik dapat tgk kita...tak laa dia nangis..kalau ltk atas tilam..kompem meraung...dah adik naik kakak pulak jd tukang menyibuk...nk naik sama2.menangis bukan main..aku malas nk bg dia naik
karang..hancus pulak walker tu..dah..pening kepala..malas aku nk pikir..naik aje laa...rosak ibu tarik telinga..qaseh siap kata..tak pe...tak sakit..ermmm..budak2 sekarang br 2thn dah kuat melawan...malas nk mengesahkan hal depa..dua beradik aku layan aje laa..lantak kome lerr..janji kerja rumah aku...yg seminggu tak terurus selesai...hehehe..

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..