Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 3, 2009

PIC ANAK2 UNIVERSITI UTARA MALAYSIA


anak coe...classmate aku...masa kat uum..satu cos..BIBM...(baby ZAFRAN)


anak nita...jiran masa kat KOLEJ BANK MUAMALAT


ni anak NISREEN...roomate aku kat kolej bank muamalat...budak Thailand PATANI




ni anak Hidayah HAmbali...(baby shasya)...comell matee bulat..mama baby ni...sama2 belajar dengan aku kat POLIMAS cos marketing...dan sama2 Belajar kat UUM..tp bila msuk UUM kami ambik lain2 cos..mama syasha ambik BBA..tp..aku ambik BIBM...



anak..ayun...jiran..aku masa kat kolej bank muamalat...roomate nita..nun..anak dia kat atas ni...tembam btulll baby ni...
* bak kata sekarang..time ni..semua member2 aku dah kawin dan dah ada anak..ada yg 2 ada yg satu...tp..tak pernah dgr lagi..kalau2 yg dah ada 3 anak...nnt kita try tropong....




No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..