Wednesday, June 24, 2009

JALAN KE JAKEL SIMPANG PULAI

kakak ohhh kakak...mcm2 hal perangai ko ni...

sebelum nk beransur ke Jakel kakak sibuk..merayu..nk ddk dalam stroller ni...


macam laa faham sangat...tgk rupa cam faham dan tahu aje guna kannyer...



ayah..yg tak jemu melayan kakak..sebab ibu dah sibuk dengan adik..tq ayah..
Lepas makan2 kat INDO CAFE ayah bawak jalan2 n shoping kat JAKEL simpang pulai..katanya nk beli kan aku baju raya..heheh.. br nk beli dah msuk bulan rejab dah..hentah tukang jahit nk terima lagi ke idak... aku on aje laa dah org nk belanja.. ayah cakap no bajet..pilih aje laa.. aku ambik kain biasa2 aje..sepasang (4meter)120...buleh laa tambah lagi 1.5 meter tuk qaseh nk pakai sedondon...tuk adik aku tak bt laa..sebab..besan ku dah buatkan adik baju..raya kan NAZ kan..hehe...color merah gitu...
then lepas tu..g jalan2 kat ipoh tp tak g mana pun..jalan atas kereta aje..hari ujan aku malas nk turun... lepas tu..balik laa dah tak de menda nk bt dah.... ermmm layann lerr..

2 comments:

Segalanya disini said...

uih..jimat sungguh besan ku ini..tapi takpe ke..takde corak?kosong je..sian qareena..belikanlah dia sekali

QIQA said...

bukan tak nk belikan..tunggu laa thn depan.. baru leh bt baju kurung banyak..naz dah buatkan satu udah ler... nnt rugi sekejap aje pakai... kan heheh...

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..