Wednesday, June 24, 2009

DI PAGI HARI









Kisah di pagi hari..agenda tiap2 hari setiap hari isnin sampai jumaat..mengejutkan anak....ermm tak sampai hati bebenorrnyer nk kejutkan kakak dan adik.. tp apa kan daya..ibu nk pegi kerja..msuk kul 8.. kul 7 kena gerak dah..tukar pampers..tak cuci muka pun..terus msukkan dalam kereta.. hantar rumah pengasuh... kat atas tu adalah wajah2 anak aku selepas aku gerak dari tidorr..
kakak cam biasa laa tak nangiss cuma muka tu blurrr aje..cam tak cukup tido.. bab rambut tu lain cerita laa serugum aje.. pagi org nk usik rambut memang dia marah..kunun aku nk ikat laa...sebab serugum sgtt usah lerr usik..nangiss karang..dr aku dengar dia melalak di pagi hari lebih baik aku birkan saja rambunyer mcm tu...lain lak dengan adik... gerak aje bangun tido..tak nangis jugak..tp terus senyum....huhu..baik sungguh dikau..senang hati ibu..sebab anak2 ibu tak susahkan ibu di pagi hari... mudah senang..menguruskan mereka..heheh.. tp masa2 akan datang aku tak tahu laa..kan.. apa pun tq anak2 ibu...

4 comments:

I want to lose weight said...

Khaleef pagi2 jenuh bergaduh nak kasi dia mandi.. asyik "kejap laa mami.. nanti laa mami.."

Segalanya disini said...

baik menantuku

QIQA said...

waa..bagussnyer khaleef pagi2 dah mandi...anak ko dah tadika ye...

QIQA said...

haiii baik lerr menantu sapa..anak sapa laa katakan...

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..