Friday, July 17, 2009

BARANG-BARANG YANG SEMPAT DI BELI MASA MENJONGKET TADI..

Biasa laa di hari jumaat ni.. kalau ada suami kat rumah aku balik laa masak ke membasuh ke.. ni mr hafiz pun tak de g kuantan, dan kat opis pulak sorang anerr tak de blk ganu..bermakna makan ku sorang lerr tgh hari ni..aku ambik keputusan g jalan2 tk intan laa.. mula nk g giant tp boring laa tgk the store cam kesian aje kat the store.. ye laa semenjak giant bukak ni... org jarang pegi the store..billion pun sama.. hambar aje... so aku ambik keputusan terus menuju ke the store ler..

amboi bermacam sale ade..kasut beg..berbagai lerr..rambang mata ku sambil bertukar menjadi ($$$$$)... tapi kena berkhemah lerr skitt..tgk dalam wallet ade rm300 so aku bajet rm200 kebawah..ermm start lerr shoping.. apa yang aku dapat ....



blouse...jalur hitam... blouse ala2 ibu beranak 2...heheh


seluar satu... kunun nk pakai sesama laa ngan blouse tu...


baju tidur adani rm18.90..beli tuk adani sebab sian asyik pakai baju 2nd hand ajee


baju tidur gak tuk adani rm13.90 cap pureen..heheh


ni baju dan mini skirt tu adani jugak buat2 pelasah kat umah...rm18.00

kali ni aku tak beli baju qaseh pun... fikir2 dia dah banyak baju dah... ok perr...kan!!!!

*** so bajet aku.. tepat laa aku membelanjakan pada hari ni hanyalah rm150.00 cukup2...
nak beli lagi..tp kepala otak aku cakap cukup..cukupp.....nnt laki ko marah baru tahu...

layannnn

1 comment:

Naz-Segalanya disini said...

uiks..menjongket habis yer..tak beli ke untuk menantumu ini..hehehe..tak malu plaks

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..