Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 31, 2009

INDAH KABAR DARI RUPA

comei dah tempat ni...

cam sedap aje..


air pun nampak lazatt...

sian.. harapan sedap..dalam hati..tp....

padan muka kakak kena tinggal... sapa suh ikut tok ngan wan...


Malam semalam perut terasa lapar sgt..padahal petang dah makan kopok lekor.. hetah laa mungkin memang aku ni suka makan sama jgk kut..laki aku tak de g KL..aku pun goreng kopok lekor sebab perut pun dah mendidih dah ni....peh tu tuk ngan wan QIQA datang..aku tau laa niat depa tu..mesti mai nk ambik QASEH..sedihnya aku sehari suntuk kerja..ingat blk nk main ngan anak2..tup..tup.. mak aku datang ambik laak si kakak ni.. tak pe laa nk bt cam mn mak aku jgk..
kul 8.30 malam laki aku sampai rumah..tanya mana kakak..dia pun cam marah jugak laaa sbb aku bg kakak kat mak aku.. aku ckp nk bt cam mn si kakak tu beria2 nk ikut tok dan wan dia.. peh tu laki aku tanya masak apa..heheh aku senyum aje laa..periuk kosong laa abg.. tak pe laa kita makan luar...laki aku kata laporr bebenor..aku dgn sibuknya pun kata haah laporr jgk ni.. hehehe..
kami makan kat steak factory... mula nk makan mc d aje..tp laki aku nk laa try menatang ni.. aku ikut aje laaa.. ermm dah nama nya steak factory... so makan yg ada pun ala2 barat lerr...chiken chop..dan bagai laaa... peh tu aku oder air asam boi... laki oder air watermelon..
dah sampai makanan kami makan laaa..huhu..sadissnya... tak sedap langsung.... loya tekak lepas tu.. nk minum air...asam boi... wekkk pahitt nk mampus.. apa ni..geramm nyerr aku..INDAH KABAR DARI RUPA BTUL LAA..kedai bukan main gah semacam tp makanan alamak iiiii sedap lagi chiken chop kat kaki lima tu...ermm apa nk bt..terpaksa jugak laa ku telan tp habis laa..tak mampu dah nk paksa mulut tekak ...sebeb perut kata cukupp...huhu...
bayar2..dekat rm40..tak pe laa sebab dah agak dah tempat mcm ni rega pun boleh tahan laa mahal... peh tu laki aku kata goodbye ler.. kali pertama dan terakhir... sian kat steakfactory...(sory laa kalau ada sapa2 yg baca entry ni..sama ada dia tu..kerja atau tokei steak ni... dah memang betul tak kena dengan tekak aku... sory steak factory...)
tekak kome tak tahu laaa... cuba laa try..layannnn

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..