Tuesday, July 28, 2009

PENAT LETIH KELAKAR

keletihan sangat2 agaknya..
aku try tarik suh dia baring...dia nagis tak nk..last2 aku biar aje lerr..




QASEH IMANI ...keletihan pulang dari Kuching.. tp yang heran nyer dalam flight pun dah tido...ngantuk bebenorr (kata orang perak..) ngaga mulut2 tu... mujur dalam keta tak de lalat... dah pulak tu.. org suh tido baring tak nk belagak nk tido mcm kita2 ni dalam kereta tidor sambil ddk... aiii macam2 anak aku sorang ni...
Mungkin perjalanan kami ni jauh dari LCCT ke Penang.. sebab esoknya laki aku nak ke Medan so aku lepak kg ayah aku laa kat Teluk Kumbar... nk kerja aku msh lagi cuti...so apa lagi layann lerrr

No comments:

JGN LUPA..TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI YE..